Betalen

Alles over betalen

Wij staan voor je klaar

Hier vind je antwoorden op al je vragen over betalen, zoals betaalmethoden en betaalgegevens. Mocht je onverhoopt niet het antwoord op je vraag kunnen vinden dan kun je altijd contact opnemen met onze Klantenservice (+31) 0 561 452779. Onze medewerkers zijn je graag van dienst.

Kijk in de onderstaande rubrieken en klik op het onderwerp van je keuze voor uitgebreide informatie.

Alles over betalen

Op welke manier kan ik betalen bij Sierbestratingshop.nl?

Na het plaatsen van je online bestelling kun je betalen met iDEAL (wordt direct verwerkt) of met een bankoverschrijving (verwerking duurt 1-2 werkdagen).

Kan ik achteraf betalen?

Nee, het is bij ons niet mogelijk om een bestelling via onze website achteraf te betalen.

Kan ik bij levering aan de chauffeur betalen?
Nee, omdat wij buiten ons eigen transport ook met externe transporteurs werken is het helaas niet mogelijk om bij de chauffeur te betalen.
Kan ik met Creditcard betalen?
Nee, het is bij ons niet mogelijk met Creditcard te betalen.
Hoe lang duurt het tot mijn betaling is verwerkt?
Betalingen via iDEAL zien wij direct binnen komen. Betalingen via bankoverschrijving kan 1-2 werkdagen in beslag nemen. Wanneer wij jouw betaling hebben ontvangen, wordt de bestelling in behandeling genomen.
Beschikt jullie website over een veilige betaalomgeving?

Ja, met iDEAL betaal je veilig. Je betaald in de beveiligde online betaalomgeving van jouw eigen bank. Onze betalingen gaan via onze beveiligde en vertrouwde betaalservice Mollie.

Wat zijn jullie betaalgegevens?
IBAN: NL02 INGB 0672 5605 42 BIC: INGBNL2A t.n.v: Sierbestratingshop.nl. Betaling onder vermelding van jouw debiteurnummer en factuurnummer.
Mijn betaling is mislukt of geweigerd, wat moet ik doen?

Is je betaling via iDEAL mislukt? Check dan eerst even of het geld van jouw bankrekening is afgeschreven of niet. Is dit niet het geval? Dan kun je direct opnieuw een bestelling plaatsen. Is het geld wel van jouw bankrekening afgeschreven, maar heb je na een uur nog geen bevestiging per e-mail ontvangen? Neem dan contact op met onze Klantenservice, zij helpen je graag verder.

Altijd het beste advies